Смяната на батерия на мотокар може да бъде объркващ и скъп процес с толкова много различни батерии на различни цени, налични на пазара. EP Equipment работи с нашите енергийни експерти, за да предостави лесно ръководство за избор на правилната батерия за мотокар за вашите изисквания за обработка на материали.
Когато избирате електрокар, първото нещо, което трябва да имате предвид, е типът батерия на електрически мотокар, който бихте искали. Като лидер в литиевата технология, EP има за цел да популяризира използването на чиста и ефективна енергия за замяна на други остарели енергийни решения. EP Energy полага големи усилия, за да улесни традиционната трансформация на индустрията и да се застъпва за по-чисто и по-ефективно използване на енергийните доставки..
Когато търсите батерии за мотокари, има 2 основни решения: литиево-йонни срещу оловна киселина.
Оловно-киселинни батерии
Традиционно оловно-киселинните батерии са единственото налично решение при закупуване на електрическо оборудване за манипулиране на материали. Въпреки че са страхотен екологичен напредък в технологиите, оловно-киселинните батерии не са лишени от много негативни ограничения, които могат да повлияят на производителността на вашия бизнес.
Ограниченията на оловно-киселинните батерии:
- Кратка продължителност на живота
- Няма възможност за зареждане
- Ниска ефективност
- Специални изисквания към помещението за зареждане
- По-малко екологично чисти.
Когато търсите решение за борба с тези ограничения, експертите на EP Equipment предлагат смяна с литиево-йонни батерии.
Литиево-йонни срещу оловни батерии – предимствата на литиево-йонните
По-дълъг живот
Литиево-йонните батерии имат жизнен цикъл от 3000 или повече в сравнение само с 500-1000 цикъла в оловна киселина. Литиево-йонните батерии обикновено издържат няколко пъти по-голям брой цикли от оловно-киселинните батерии, което води до по-дълъг ефективен живот на литиево-йонните продукти. Циклите също се броят в % заряд, а не в един цикъл всеки път, когато свържете батерията към зарядното устройство. Това означава: 10% заряд е 1/10 от цикъла с литиево-йонна батерия, докато 10% заряд при оловно-киселинна батерия е 1 пълен цикъл.
Възможност за зареждане
Докато оловно-киселинните батерии винаги се нуждаят от пълен цикъл на зареждане от 8-12 часа, за да поддържат баланса на химията на батериите, LI-Ion батериите наистина имат възможността за зареждане. Те могат да бъдат включени във всеки стандартен контакт и да се зареждат за 10 минути по време на обедната почивка. Това предлага уникален начин да работите на смените си и да намалите общия Ah, пренасян в мотокара.
По-висока ефективност
Повечето литиево-йонни батерии са 95 % или повече ефективни, което означава, че 95 % или повече от енергията, съхранявана в литиево-йонната батерия, действително може да се използва. Обратно, оловно-киселинните батерии имат ефективност по-близо до 80 до 85 %.
По-бързо зареждане
Батериите с по-висока ефективност се зареждат по-бързо, подобрената ефективност означава по-висок ефективен капацитет на батерията. Зареждането на литиевите батерии отнема 2-3 часа, докато на оловните са необходими 8 часа. Високият ефективен капацитет на литиевите батерии намалява времето за престой при складови задължения.
Екологично чисти
От екологична гледна точка е нетоксичен и безвреден. Литиевите батерии не отделят газ, така че това е много по-чиста технология и е по-безопасна за околната среда от оловно-киселинните.
Избор на подходяща батерия за мотокар
Когато избирате правилната батерия за мотокар, може да помислите, че литиево-йонната не е опция за вашата оловно-киселинна машина. EP Equipment може да осигури достъпно решение за трансформиране на вашия мотокар с оловна киселина в чиста литиево-йонна мощност.
EP Energy е най-новото дъщерно дружество на EP Group. Като производител на литиево-йонни батерии, EP Energy е дом на някои от водещите експерти в областта на обработката на материали в технологиите за батерии за мотокари. EP Group произвежда литиево-йонни електрокари от години и постигна огромен успех в световен мащаб с водещите на пазара технологии и разработки за батерии. Сега със стабилни връзки и сътрудничество с марки като Still, Linde и Clark влиянието на EP Energy върху пазара на батерии за мотокари е неоспоримо.
С неотдавнашното обявяване на EP DIN BATTERY 48V/280AH SERIES EP създаде специално проектирано решение за замяна на оловно-киселинни батерии с чист Li-ion за мотокари, използващи батерии 4PzS, 5PzS и 6PzS. Използвайки опцията 48V/280AH Li-ion, операторите могат да видят всички предимства на литиево-йонната система, без да е необходимо да сменят целия мотокар. Освен това, със системата BMS на EP, батерията EP DIN спестява оперативните разходи за труд и превантивна поддръжка, като постоянно следи състоянието на батерията, за да увеличи времето за работа на мотокара, без да рискува експлоатационния живот на батерията. Но защо да изберете EP литиево-йонна батерия?
Защо да изберете EP литиево-йонна батерия?
Когато обмисляте да замените съществуваща оловна киселина с литиево-йонна батерия, трябва да можете да се доверите, че купувате висококачествен продукт, който е безопасен за употреба. Батериите на EP оборудване се създават с:
*ВИСОКОКАЧЕСТВЕНИ КЛЕТКИ
Клетката е сърцето на батерията. EP използва само най-висококачествените клетки на най-безопасната технология и се стреми да подобри плътността на енергията и мощността и да удължи експлоатационния живот. EP използва LiFePO4 клетки, които могат да работят в широк диапазон от температури за различни приложения, дори при екстремни метеорологични условия. EP проектира и сглобява персонализирани решения за батерии или различни електронни приложения.
*НАДЕЖДНА BMS СИСТЕМА
Безопасността на литиеви батерии е често срещана точка за разговор в индустрията. Системите за управление на батерията (BMS) играят решаваща роля за защита на батерията от късо съединение, обратна полярност, прекомерно и под напрежение и свръхток в надеждността на системите, използващи литиево-йонни батерии. Чрез събиране на данни, изчисляване и контролиране на процеса на зареждане и разреждане на напрежение, ток, температура и състояние на зареждане, BMS осигурява дълготрайността на батерията и подобрява производителността на батерията. BMS комуникира с акумулатора, с мотокара и със зарядното устройство и непрекъснато следи температурата. BMS се включва, когато температурата е извън диапазона.
*СТАБИЛНА CAN BUS СИСТЕМА
Мрежата на контролера (CAN шина) е нервната система, позволяваща комуникация между всички части на батерията. CAN шината действа като централен мрежов хъб, който предава информация за състоянието на батерията и автоматично изпраща аларми към BMS системата, когато възникнат повреди. С комбинация от BMS и CAN функционалности, EP разработва своята система за дистанционна диагностика за проактивно наблюдение на работата на батерията на всички EP Lithium -интегрирани мотокара. Това е мощна система, предоставяща разширени възможности за наблюдение и анализ на данни за по-добра техническа поддръжка.
*ПОДХОДЯЩО ОБОРУДВАНЕ
EP батериите са проектирани с компоненти от най-високо качество, за да увеличат максимално производителността на вашата батерийна система.
София, с.Равно Поле, Индустриална зона Верила
Тел: 0887 366 772
Имейл: motokar@motokar.bg ; info@logistica.bg