Електрокар EFL353
❑Електрически мотокар EFL353
Техничeска информация:
Модел: EFL353
Товароподемност: 3500 кг.
Батерия: 80V /280Ah
Зарядно устройство: 80V / 700A
Височина на повдигане: 4800мм
IC дизайн на мотокар с литиево-йонна технология
Големи гуми и висок просвет
Прости компоненти за лесно обслужване и поддръжка
Li-Ion батерия за възможност за зареждане и гъвкавост
Външено и вътрешно: най-гъвкавият мотокар в индустрията
– Отопление
– виличен изправител
– свободен ход
– сервоуправление
– супереластични гуми
– триплекс стрела
- НАЛИЧЕН
Цена без ДДС : 49 800.00лв
Направете запитване за оферта
ОПИСАНИЕ
❑ Пълна гаранция на батерията – 5 години или 6000 моточаса;
❑ 3 пъти по-дълъг живот на батерията в сравение със стандартните оловно-киселинни батерии;
❑ Никакво обгазяване при зареждане – това означава, че клиентът може да зарежда навсякъде и не е необходимо да се изгражда зарядно помещение;
❑ Не се изисква батерията да стои на заряд до пълно зареждане, а се допускат частични заряди, когато е удобно на клиента;
❑ Времето за пълно зареждане е около 2 часа / 8 часа е необходимо за оловните батерии/;
❑ Не се изисква ежедневна подръжка – батериите са необслужваеми;
❑ 30% по -енергоефективни. Това е свързано с факта, че имаме по-ефективно преобразуване на електрическата енергия в химическа, тоест при един и същ капацитет амперчасове, зарядното на литиево-йонната батерия ще консумира по-малко електрическа енергия от мрежата. (Това е така главно заради липса на необходимост от изравнителен заряд, след зареждане на батерията);
❑ По-ефективни/по-мощни електрически машини. Дължи се на факта, че разполагате със 100% от мощността на батерията (стабилно напрежение) по време на целия цикъл на разреждане. Това означава, че дори ако батерията е 50% празна, все още имате 100% от изходната мощност (V * Ah), докато при оловно-киселинната батерия има намаляване на мощността по време на цикъла на разреждане на батерията;
❑ Работа в широк температурен диапазон от – 25 до + 45 градуса.
ПРЕДИМСТВА
❑ Пълна гаранция на батерията – 5 години или 6000 моточаса;
❑ 3 пъти по-дълъг живот на батерията в сравение със стандартните оловно-киселинни батерии;
❑ Никакво обгазяване при зареждане – това означава, че клиентът може да зарежда навсякъде и не е необходимо да се изгражда зарядно помещение;
❑ Не се изисква батерията да стои на заряд до пълно зареждане, а се допускат частични заряди, когато е удобно на клиента;
❑ Времето за пълно зареждане е около 2 часа / 8 часа е необходимо за оловните батерии/;
❑ Не се изисква ежедневна поддръжка – батериите са необслужваеми;
❑ 30% по -енергоефективни. Това е свързано с факта, че имаме по-ефективно преобразуване на електрическата енергия в химическа, тоест при един и същ капацитет амперчасове, зарядното на литиево-йонната батерия ще консумира по-малко електрическа енергия от мрежата. (Това е така главно заради липса на необходимост от изравнителен заряд, след зареждане на батерията);
❑ По-ефективни/по-мощни електрически машини. Дължи се на факта, че разполагате със 100% от мощността на батерията (стабилно напрежение) по време на целия цикъл на разреждане. Това означава, че дори ако батерията е 50% празна, все още имате 100% от изходната мощност (V * Ah), докато при оловно-киселинната батерия има намаляване на мощността по време на цикъла на разреждане на батерията;
❑ Работа в широк температурен диапазон от – 25 до + 45 градуса.
Характеристикa на EFL 353:
Производител: | EP | ||
Модел: | EFL353 | ||
Тип: | Electric | ||
Товароподемност: | Q | kg | 3500 |
Разстояние между центровете на товара: | c | mm | 500 |
Товарно разстояние, център на задвижващата ос до вилицата: | x | mm | 486 |
Междуосие: | y | mm | 1740 |
Сервизно тегло | kg | 4570 | |
Натоварване на ос, натоварен отпред/отзад: | kg | 7415/655 | |
Натоварване на ос, ненатоварено отпред/отзад: | kg | 1930/2640 | |
Тип гума: | Solid rubber | ||
Размер на предните гуми: | 28X9-15- | ||
Размер на задни гуми: | 18×7-8 | ||
Колела, брой предни/задни (x=задвижващи колела): | mm | 2x/ 2 | |
Ширина на протектора, отпред: | b10 | mm | 1010 |
Ширина на протектора, отзад: | b11 | mm | 955 |
Наклон на мачтата/носача на вилицата напред/назад: | α/β | ° | 6/ 10 |
Височина на прибрана мачта: | h1 | mm | 2070 |
Свободен ход: | h2 | mm | 135 |
Височина на повдигане: | h3 | mm | 4800 |
височина на разгъната мачта: | h4 | mm | 4095 |
Височина на горния предпазител (кабина): | h6 | mm | 2180 |
Височина на седалка/височина в изправено положение: | h7 | mm | 1110 |
Височина на теглича: | h10 | mm | 345 |
Обща дължина: | l1 | mm | 3688 |
Дължина до лицето на вилиците: | l2 | mm | 2618 |
Обща ширина: | b1/b2 | mm | 1210 |
Размери на вилицата: | s/e/l | mm | 50×122×1070 |
A,B Виличен носач клас/тип A, B: | 3A | ||
Ширина на виличния носач: | b3 | mm | 1100 |
Пътен просвет, натоварен, под мачтата: | m1 | mm | 130 |
Пътен просвет, център на междуосието: | m2 | mm | 185 |
Ширина на коридора за палети 1000×1200 напречно: | Ast | mm | 4091 |
Ширина на коридора за палети 800×1200 надлъжно: | Ast | mm | 4291 |
Радиус на завиване: | Wa | mm | 2405 |
Скорост на движение, натоварен/без товар: | km/h | 11/12 | |
Скорост на повдигане, натоварено/ненатоварено | m/s | 0.28/0.36 | |
Скорост на спускане, натоварено/ненатоварено: | m/s | 0.43/0.44 | |
Макс. възможност за наклон, натоварен/ненатоварен: | % | 15/15 | |
Работна спирачка: | Hydraulic | ||
Ръчна спирачка: | Mechanical | ||
Мощност на задвижващия двигател S2 60 мин: | kW | 10 | |
Мотор на повдигане при S3 15%: | kW | 16 | |
Напрежение на батерията/номинален капацитет: | V/Ah | 80V280AH | |
Тип управление на задвижването: | AC | ||
Дизайн на кормилното управление: | Hydraulic | ||
Ниво на звуково налягане в ухото на водача: | dB(A) | ﹤74 |
По-висока производителност за повишаване на ефективността
В структурата на електрокара се интегрира естетика и практичен дизайн. Максимална скорост на движение 11/12 км/ч за покриване на различни нужди от интралогистични приложения. Максимален капацитет на батерията 80V/460Ah и максимален ток на зареждане 200A за по-дълго време на работа и бързо зареждане. Максимално наклоняване 20/25% за осигуряване на по-добра стабилност на рампи.
Максимална скорост на повдигане 0,4/0,5 m/s за по-голяма ефективност.
Мултифункции за безопасна работа и лесно управление на автопарка
Новата серия EFL е оборудвана с различни
функционални конфигурации, като OPS система, Телематична и картова система, която не само приема сигурността като приоритет, но и укрепва по-лесно управлението на автопарка.
Свържете се с нас за оферта електрокари / батерии / ЧАСТИ
+359887366772