Стакер ESi161
ОПИСАНИЕ
❑ Пълна гаранция на батерията – 5 години или 6000 моточаса;
❑ 3 пъти по-дълъг живот на батерията в сравение със стандартните оловно-киселинни батерии;
❑ Никакво обгазяване при зареждане – това означава, че клиентът може да зарежда навсякъде и не е необходимо да се изгражда зарядно помещение;
❑ Не се изисква батерията да стои на заряд до пълно зареждане, а се допускат частични заряди, когато е удобно на клиента;
❑ Времето за пълно зареждане е около 2 часа / 8 часа е необходимо за оловните батерии/;
❑ Не се изисква ежедневна подръжка – батериите са необслужваеми;
❑ 30% по -енергоефективни. Това е свързано с факта, че имаме по-ефективно преобразуване на електрическата енергия в химическа, тоест при един и същ капацитет амперчасове, зарядното на литиево-йонната батерия ще консумира по-малко електрическа енергия от мрежата. (Това е така главно заради липса на необходимост от изравнителен заряд, след зареждане на батерията);
❑ По-ефективни/по-мощни електрически машини. Дължи се на факта, че разполагате със 100% от мощността на батерията (стабилно напрежение) по време на целия цикъл на разреждане. Това означава, че дори ако батерията е 50% празна, все още имате 100% от изходната мощност (V * Ah), докато при оловно-киселинната батерия има намаляване на мощността по време на цикъла на разреждане на батерията;
❑ Работа в широк температурен диапазон от – 25 до + 45 градуса.
ПРЕДИМСТВА
❑ Пълна гаранция на батерията – 5 години или 6000 моточаса;
❑ 3 пъти по-дълъг живот на батерията в сравение със стандартните оловно-киселинни батерии;
❑ Никакво обгазяване при зареждане – това означава, че клиентът може да зарежда навсякъде и не е необходимо да се изгражда зарядно помещение;
❑ Не се изисква батерията да стои на заряд до пълно зареждане, а се допускат частични заряди, когато е удобно на клиента;
❑ Времето за пълно зареждане е около 2 часа / 8 часа е необходимо за оловните батерии/;
❑ Не се изисква ежедневна поддръжка – батериите са необслужваеми;
❑ 30% по -енергоефективни. Това е свързано с факта, че имаме по-ефективно преобразуване на електрическата енергия в химическа, тоест при един и същ капацитет амперчасове, зарядното на литиево-йонната батерия ще консумира по-малко електрическа енергия от мрежата. (Това е така главно заради липса на необходимост от изравнителен заряд, след зареждане на батерията);
❑ По-ефективни/по-мощни електрически машини. Дължи се на факта, че разполагате със 100% от мощността на батерията (стабилно напрежение) по време на целия цикъл на разреждане. Това означава, че дори ако батерията е 50% празна, все още имате 100% от изходната мощност (V * Ah), докато при оловно-киселинната батерия има намаляване на мощността по време на цикъла на разреждане на батерията;
❑ Работа в широк температурен диапазон от – 25 до + 45 градуса.
❑ Пълна видимост, осигуряваща безопасност и прецизност
Моно мачтата с прозрачен панел предлага оптимален изглед на върховете на вилицата, което гарантира прецизна безопасност при подреждане и извличане.
❑ Компактен дизайн и бутон костенурка за
голяма маневреност
Компактното шаси и бутона на костенурката отговарят на изискванията ESi161 за висока маневреност при товарене и
разтоварване в затворени пространства или камиони.
❑ Литиево-йонна технология с вградено
зарядно устройство
ESi161 използва литиево-йонна батерия и
интегрирано зарядно устройство за увели-
чаване на времето за работа благодарение
на гъвкавата поддръжка за бързо
зареждане.
❑ Средно задвижващо колело за лесно сцепление и операция
ESi161 демонстрира по-висока маневреност в
тесни пътеки поради централизираното задвижващо колело. Стакерът осигурява по-добро сцепление в сравнение с тези с офсетни задвижвания.
Свържете се с нас за оферта електрокари / батерии / ЧАСТИ
+359887366772